Кадрлық саясат

Қызметкерлер - басты құндылық және негізгі ресурс, қоғам қызметінің нәтижелері олардың кәсібилігі мен қауіпсіздігінің деңгейіне тікелей байланысты.

Қоғам өз қызметкерлерімен еңбек қатынастарын заңдылық қағидаты және қызметкерлердің жалпыға бірдей танылған еңбек құқықтарын сақтау негізінде құрады.

Өз қызметін жүзеге асыру кезінде қоғам тең мүмкіндіктер беру қағидатын басшылыққа алады және өз қызметкерлерін жұмысқа қабылдау, еңбекақы төлеу, оқуға қолжетімділік беру, лауазымын жоғарылату, жынысы, нәсілі, тілі, діни, саяси және басқа да сенімдері, азаматтығы, ұлттық немесе әлеуметтік шығу тегі сияқты негіздер бойынша жұмыстан шығару кезінде кемсітуге жол бермейді. мүмкіндіктер.

2020 жылғы 18 қарашада "Алматы "ӘКК" АҚ Кадр саясаты бекітілді.

Қоғамның кадр саясатының мақсаты-адами ресурстардың әлеуетін барынша іске асыру және корпоративтік өзара іс-қимыл тетіктерінің пәрменділігі арқылы қоғам алдында тұрған міндеттерді сапалы және жедел шешуге қабілетті, бірыңғай Командалық рухы бар жоғары кәсіби еңбек ұжымын қалыптастыру.

Қоғамның кадр саясаты мынадай негізгі бағыттарды қамтиды:

Қоғамның стратегиялық мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келетін ұйымдық құрылымды құруға, қоғамның құрылымдық бөлімшелерінің адами ресурстарға қажеттілігін анықтауға және қажетті іскерлік және жеке қасиеттерге ие мамандарды уақтылы таңдауға бағытталған Персоналды тиімді жұмыспен қамту;
Еңбек ұжымдарында қолайлы моральдық-психологиялық ахуалды құруға және қолдауға бағытталған корпоративтік мәдениетті жетілдіру;
Персонал қызметінің тиімділігін арттыруға, персоналды тартуға және ұстап қалуға, лайықты еңбек жағдайларын жасауға бағытталған персоналды ынталандыру.
Қоғамның кадрлық саясаты

Персоналды жалдау қоғам жаңа қызметкерлердің қажеттілігіне қарай жүзеге асырады және белгіленген тәртіппен бекітілген штат саны мен штат кестесінен, сондай-ақ құрылымдық бөлімшелер басшыларының бос жұмыс орындары мен өтінімдерінің болуынан айқындалады.

Қоғамның бос лауазымдарына орналасуға кандидаттарды іріктеу қағидаларына сәйкес кандидаттарды іздеу келесі кезеңдерді дәйекті түрде қамтиды:

Ішкі таңдау
Сыртқы таңдау
Ішкі іріктеу-Қоғам қызметкерлеріне бос лауазымға орналасуға өз кандидатураларын ұсынуға құқық беретін ішкі кандидаттарды іріктеу.

Сыртқы іріктеу ішкі кандидаттар болмаған кезде жүзеге асырылады:

Кандидатты іздеу туралы хабарландыруды Қоғамның корпоративтік интернет-ресурсында орналастыру https://spkalmaty.kz және / немесе жұмыс іздеу сайттарында;
ҚР заңнамасына және Қоғамның ішкі құжаттарына қайшы келмейтін басқа да тәсілдер мен әдістер.
Жалдау рәсімі еңбек тәртібі қағидаларына және бос лауазымдарға орналасуға кандидаттарды іріктеу қағидаларына сәйкес жүзеге асырылады.

Персоналды іріктеудің негізгі принциптері:

Белгілі бір лауазымның сәйкестігін бағалауға объективті және бейтарап көзқарас;
Ашық және әділ таңдау
Мүдделер қақтығысының болмауы немесе оларды қоғамның қызметіне теріс әсер етпейтіндей етіп шешу
Біржақтылықты болдырмау және болдырмау (жеке пайда, Шапағат, шамадан тыс танысу, қорқыту және т. б.)
Қызметкер лауазымына тиімді кіруді қамтамасыз ету, қоғамның оң имиджін қалыптастыру, қоғамдағы жұмыстың алғашқы күндерінде ыңғайсыздықты азайту мақсатында жаңадан қабылданатын қызметкерлерді бейімдеу қоғамның сынақ мерзімін бейімдеу және өту қағидаларына сәйкес жүргізіледі.

қоғамдағы сыйақы саясатының негізгі мақсаты қызметкерлерді бәсекеге қабілетті жалақымен қамтамасыз ету және қызметкерлердің жоғары қызмет нәтижелеріне қол жеткізудегі тиімділігі мен материалдық қызығушылығын арттыруға ықпал ететін қызметкерлердің нәтижелілігі мен сыйлықақысын бағалаудың ашық жүйесін қолдану болып табылады. Қоғамда грейдтер негізінде еңбекақы төлеу жүйесі енгізілді. Грейд жүйесі қоғам қызметкеріне өзінің жұмыс иерархиясындағы орнын түсінуге және оның қоғамдағы рөлін бағалауға мүмкіндік береді. Бұл еңбек үшін әділ сыйақы алу мүмкіндігі – қиындық деңгейіне, орындалатын жұмыс үшін жауапкершілікке байланысты, оның кәсіби және мансаптық өсу перспективаларын бағалау, жоғары лауазымда тиімді жұмыс істеу үшін қажетті жаңа кәсіби білім мен дағдыларды дәйекті түрде алу. Қызметкерлер жұмысының нәтижелілігін бағалау Қоғамның стратегиялық мақсаттарына және жеке нәтижелілік көрсеткіштеріне қол жеткізуді ескере отырып, тиімділік карталары негізінде жүргізіледі. Осы тәсіл шеңберінде тиімділіктің тігінен интеграцияланған құрылымы қалыптасады, бұл әрбір жауапты қызметкер үшін стратегиялық мақсаттарға қол жеткізу үшін жауапкершілікті бөлуге мүмкіндік береді.

қызметкерлерді оқыту және кәсіби дамыту қызметкерлердің өздерінің лауазымдық міндеттерін тиімді орындау және қоғамның даму стратегиясына сәйкес айқындалатын міндеттерді шешу үшін олардың кәсіби және басқарушылық қызметі саласындағы теориялық және практикалық білімдерін, іскерліктерін, құзыреттері мен дағдыларын жаңарту және қосымша игеру мақсатында жүзеге асырылады.

Орындау үшін ОНП 51-тармағы, ут. Ұлттық экономика министрлігі 14.09.2020 ж. №413 Жарлығымен өндіріске жанама байланысты шығыстарды 70% - ға (іссапар, көлік шығыстары, байланыс қызметтері, жарнама, оқыту және т. б.) қысқартуды қоса алғанда, квазимемлекеттік сектордағы еншілес компаниялардың өнімсіз шығындарын қысқарту жөнінде ұсыныстар әзірледі. Осыған байланысты білім алушылар саны айтарлықтай азайды.

персоналды бағалау қызметкердің атқаратын лауазымына немесе атқаратын жұмысына сәйкестігін айқындау мақсатында және Қоғам қызметкерлерінің Қоғам қызметкерлерін аттестаттау туралы Ережеге сәйкес атқаратын лауазымдарына қойылатын талаптарға сәйкестік дәрежесін айқындау үшін жүргізіледі. Қоғам қызметкерлерін жоспарлы аттестаттау 3 жылда 1 реттен жиі емес жүргізіледі.

корпоративтік мәдениетті дамыту - жоғары тиімді ұйым құрудың маңызды элементі және Қоғамның стратегиялық мақсаттарына қол жеткізу үшін қажетті компонент.

Қоғамда қанағаттану деңгейін (персоналды тарту) арттыру үшін іс-шаралар өткізіледі. Тұрақты негізде Қоғам қызметкерлерін медициналық тексеру, қоғамның қайырымдылық іс-шараларға қатысуы, балалар суреттерінің конкурстары және т. б.

Сонымен қатар, қоғамда корпоративтік мәдениетті қалыптастыру үшін келесі құралдар қолданылады:

Табысты растау (грамоталар, алғыс хаттар)
Ұжымды біріктіру және корпоративтік құндылықтарды дамыту
Мотивация (ұжымда қолайлы жұмыс көңіл-күйін қалыптастыру)
Қызметкерлердің қанағаттанушылығын, хабардарлығын арттыру
crossmenu