Алматыда Smart Plastic Zone жобасының қатысушыларын марапаттау рәсімі өтті. Қазақстандағы компаниялар экологиялық таза тәжірибені енгізіп, пластикті пайдалануды азайтады.

Алматыда пластмассаға жауапкершілікпен қарау мәдениетін дамытуға бағытталған «Smart Plastic Zone» жобасының қатысушыларын екінші марапаттау рәсімі өтті. Салтанатты шарада тағы 13 компания пластик қалдықтарын азайтуға және экологиялық таза тәжірибені насихаттауға қосқан үлесін мойындап, Smart Plastic Zone төсбелгісін алды.
Жоба Coca-Cola компаниясы, GreenUrban қауымдастығы және GPI-Lab LLC қолдауымен жүзеге асырылуда. Smart Plastic Zone төсбелгілері екі санат бойынша беріледі: пластикті тұрақты пайдалану жолында қадамдар жасаған ұйымдар үшін күміс және жасыл тәжірибелерді белсенді түрде енгізіп жатқан қоршаған ортаны қорғау жауапкершілігі саласындағы көшбасшылар үшін алтын.
Алғашқы марапаттау рәсімі наурыз айында Астанада өтіп, төсбелгіні Қазақстанның Даму банкі, «Бәйтерек» ұлттық басқарушы холдингі, «Элит Қазақ мұражайы Заман» ЖШС, «Мирас» халықаралық мектебі, мейрамханалар, қонақүйлер және т.б.
Бұл жолы тағы 13 компания, оның ішінде «Алматы «ӘКК» АҚ, 2 IBIS қонақ үйі, NAO NARXOZ университеті, Қ.Жұбанова атындағы Ақтөбе өңірлік университеті НАО, Villa Dei Fiori мейрамханасы, кеңселер, қаржы институттары, қонақ үйлер, мейрамханалар және т.б. атақталды. Қатысушылар пластикалық ізді азайтуға бағытталған нақты қадамдары, балама электронды шешімдер мен экофрендли шешімдері атап өтілді.
Сондай-ақ, жобаға қызығушылық артып, жобаның географиясы кеңейіп жатқанын байқаймыз. Пилоттық қалалардан басқа Алматы, Астана мен Қарағанды, Петропавл мен Ақтөбе белсенді қатысуда. Барған сайын көбірек компаниялар қатысуға өтінім беріп, тексеру процесінен өтіп, лайықты сәйкестік белгілерін алуда.

GreenUrban қауымдастығының басқарма төрайымы Юлия Якупбаеваның айтуынша, жобаның мақсаты бизнесті ынталандыру ғана емес, сонымен қатар тұрақты тәжірибелер қалыпты жағдайға айналған экожүйені құру:
"Компанияның тұрақты қызығушылығын көріп отырғанымызға қуаныштымыз. Қатысушылар талаптардан асып, экологиялық тұрғыдан жауапты шешімдерді енгізуге дайын. Біз аналитиканы жинауды, тәжірибе алмасуды және осы жолда бизнесті қолдауды жалғастырамыз".
Іс-шара аясында қатысушыларға екі деңгейдегі «Smart Plastic Zone» белгілері – Алтын және Күміс, сонымен қатар қатысушы сертификаты табыс етіледі. Қатысушылар басқа компаниялардың тәжірибесімен танысады, өзара пікір алмасады, байланыстарды нығайтады және болашақ ынтымақтастық үшін пікірлестерді табады.
Александра Аккирман, Coca-Cola компаниясының Орталық Азия және Кавказ аймағындағы үкіметтік істер, коммуникациялар және тұрақты даму жөніндегі директоры:
"Бұл жобаны қолдау арқылы біз басқа компаниялармен бірге жауапкершілікті мінез-құлықты қалыптастырып жатырмыз. Мұндай бастамалар нақты нұсқаулар береді: пластикті пайдалануды азайтудан бастап оны дұрыс сұрыптауға дейін. Біз әрбір компанияның үлесі шынымен маңызды екеніне сенімдіміз".

«Smart Plastic Zone» жобасы пластмасса пайдаланудың неғұрлым тұрақты тәсілін енгізуге мүдделі барлық компаниялар үшін ашық. Жобаға қатысу тегін. Өтінішті www.GPI.kz, www.GreenUrban.kz және www.smartplasticzone.kz сайттарында беруге болады.
Ақпарат көзі: Cronos.asia